Ufìtziu limba sarda

S’ufìtziu at sede in sa Biblioteca Comunale e at a traballare pro dare valore a sa limba sarda fatende atividades de informatzione, tradutzione, interpretariatu e consulèntzias linguìsticas.

Descrizione

Ufìtziu Limba Sarda

finantziadu cun fundos de sa L482/99

S’ufìtziu at sede in sa Biblioteca Comunale e at a traballare pro dare valore a sa limba sarda fatende atividades de informatzione, tradutzione, interpretariatu e consulèntzias linguìsticas.
At a traballare fintzas pro dare atuatzione cuncreta a su bilinguismu in sos atos amministrativos de su Comune e in sa tratàntzia intre ufìtzios e utentes, in cunforma a una dispositzione de su 2021 proposta dae Gianfranco Congiu chi in tempos de tando fiat su cabu grupu de magioràntzia. Pro mèdiu de custa dispositzione in s’Istatutu Comunale sunt istados inseridos printzìpios e finalidades pro amparare s’identidade linguìstica de sos sardos.
S’ant a fàghere unu cursu base e unu avantzadu, sunt prevìdidas atividades de promotzione pro sas aziendas e sos logos de interessu, traballos paris a sas iscolas e laboratòrios pro pitzinnos.

S’ufìtziu traballat pro dare valore a sa limba sarda fatende atividades de informatzione, tradutzione, interpretariatu, consulèntzias e animatzione linguìstica, at sede in sa Biblioteca Comunale e retzit su pùblicu su lunis manzanu dae sas noe a sa una.

Facebook: in macumere

Mail: inmacumere@gmail.com

 

L’ufficio ha sede presso la Biblioteca Comunale e lavorerà per valorizzare la lingua sarda fornendo attività di informazione, traduzione, interpretariato e consulenze linguistiche.
Lavorerà anche per dare attuazione concreta al bilinguismo negli atti amministrativi del Comune e nei rapporti tra uffici e utenti, secondo una disposizione introdotta nel 2021 su proposta dell’allora capogruppo di maggioranza Gianfranco Congiu grazie alla quale si era provveduto a inserire nello Statuto Comunale principi e finalità a tutela dell’identità linguistica dei sardi.
Saranno attivati un corso base e uno avanzato, sono previste iniziative per promuovere le realtà economiche e i luoghi di interesse, collaborazioni con le scuole e laboratori per bambini.

L'Ufficio lavora per valorizzare la lingua sarda fornendo attività di informazione, traduzione, interpretariato, consulenze e animazione linguistica, ha sede presso la Biblioteca Comunale e riceve il pubblico il lunedì mattina dalle 9:00 alle 13:00.

Facebook: in macumere

Mail: inmacumere@gmail.com

Documenti

Ufficio responsabile

Ufficio Cultura e Biblioteca

Corso Umberto I, Macomer, Nuoro, Sardegna, 08015, Italia

Telefono: 0785 790851

Formati disponibili

PDF

Licenza di distribuzione

Pubblico dominio

Pagina aggiornata il 13/03/2024